Пошта довіри

Твоє життя формується твоїми думками!
М. Ауреліус

Рекомендації вчителям, щодо підтримки дисципліни в класі

Рекомендації вчителям,
щодо підтримки дисципліни
в класі
Дисципліна це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки учнів є доброзичливі відносини між учителями і дітьми.
         При роботі в класі і для підтримання дисципліни необхідно враховувати наступні правила:
ü  Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність.
ü  Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.
ü  Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.
ü  Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки; не допускайте перевтоми учнів.
ü  Надавайте учням можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.
ü  Створюйте умови, щоб важкі, слабкі діти мали можливість відчути себе лідерами.
ü  Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.
ü  Будьте привітними.
ü  Не виявляйте антипатій до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.
ü  Не припускайте появи «любимчиків», це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.
ü  Умійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.
ü  Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.
ü  Підтримуйте контакт з учнями поза уроками, на заняттях  гуртка, позакласних заходах, спільних походах.
ü  Зміцнюйте зв’язки з батьками, намагайтеся отримати від них підтримку, але не сподівайтеся, що вони вирішать проблему з дисципліною в класі. Виявляйте коректність у взаєминах з батьками. Постійна негативна інформація, скарги псують відносини, викликають недовіру до вчителя, його можливостей, здібностей навчати  й виховувати дітей.













Комментариев нет:

Отправить комментарий